Odstąpienie od umowy - zwroty
ZWROT TOWARU
Kochana !
Jesteśmy w pełni świadomi, że czasami między tobą, a twoim nowym nabytkiem nie ma chemii.
Upewnij się jednak przed odesłaniem przesyłki do nas, że twój zwrot jest kompletny. Sprawdź koniecznie, czy sukienka, tunika, spodnie czy bluzka zapakowane są ze swoim towarzyszem paskiem, ozdobną broszką czy naszyjnikiem.
Jak wszystko na świecie ma swoją drugą połówkę, tak i nasze zwroty nie chcą być w tym przypadku wyjątkiem.
Te osamotnione, będą dążyły do uzupełnienia i dopiero po tym zwrot będzie mógł być rozpatrzony pozytywnie.
Nie rozdzielaj duetów idealnych ! Odsyłaj zestawy razem. :)
Jak mogę dokonać zwrotu zamówionego towaru ?
Zwrócić lub wymienić towar w sklepie TONO można w ciągu 30 dni od daty otrzymania od nas zamówienia. Możesz skorzystać z naszych TANICH zwrotów za pomocą Paczkomatów. Taki zwrot kosztuje 9zł, o tyle zostanie pomniejszona kwota Twojego zwrotu. Wystarczy, że wygenerujesz etykietę przez Panel TONO i zaniesiesz paczkę do dowolnego paczkomatu Inpost.
Nie mam możliwości skorzystania ze zwrotów Inpost. Co dalej?
Jeżeli z jakiś przyczyn nie możesz z niego skorzystać,wystarczy, że odeślesz towar do nas wraz z dołączonym formularzem zwrotu. Możesz dokonać tego przy pomocy wybranej przez siebie firmy kurierskiej, czy Poczty Polskiej. Formularz może zostać również wysłany e-mailem lub napisany odręcznie. ;)
Poniżej znajdziesz przykładowe druki :
Pobierz Formularz zwrotu w formacie doc.
Pobierz Formularz zwrotu w formacie pdf.
Ile muszę czekać na zwrot należności ?
Na wypłatę zwrotu przewidziane jest 14 dni roboczych od momentu odebrania przez nas przesyłki. :)
Na jaki adres odesłać zwrot ?
TONO magazyn zwrotów
ul. Kresowa 6
41-200 Sosnowiec
Mam dodatkowe pytania- jak mogę się z wami skontaktować ?
Możesz zrobić to na różne sposoby:
Telefon - +48 732 123 889
E-mail: kontakt@tono.pl
Facebook: TONO
Oraz za pośrednictwem naszego czatu, dostępnego w prawym dolnym rogu strony internetowej :)