Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Najczęściej zadawane pytania

FAQ - TONO

FAQ

Jak mogę złożyć zamówienie?

Możesz złożyć zamówienie:

  • Za pośrednictwem naszej strony TONO.PL
  • Telefonicznie pod numerem +48 732 123 889 w godzinach 9:00 - 17:00
  • W wiadomości prywatnej na Messengerze/Instagramie
  • Emailowo: kontakt@tono.pl
Jakie są opcje i koszty dostawy?
  • Paczkomat Inpost 24/7 - 8,90 zł
  • Kurier Inpost - 8,90 zł
  • Kurier Inpost za pobraniem - 12,90 zł
  • Kurier DHL - 8,90 zł
  • Kurier DHL za pobraniem - 12,90 zł

Przy zamówieniach powyżej 300 zł obowiązuje darmowa dostawa.

Czy dostępna jest wysyłka za granicę?

Tak, wysyłamy przesyłki na terenie całej Unii Europejskiej.

  • Kurier DHL - 25 zł

Przy zamówieniach powyżej 300 zł obowiązuje darmowa dostawa.

Jakie formy płatności mogę wybrać?
  • Bezpieczne i Błyskawiczne płatności przez Przelewy24
  • Tradycyjny przelew bankowy (Może wydłużyć proces realizacji zamówienia)
  • BLIK - Płatność przez telefon
  • Karta płatnicza
  • Karta podarunkowa
  • Punkty Lojalnościowe
  • Paypo - Odroczone płatności
  • Płatność przy odbiorze
Do kiedy mogę dokonać wpłaty za zamówienie?

Na opłacenie zamówienia masz 5 dni od momentu jego złożenia. Po tym czasie, zamówienie zostaje anulowane.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
  • Przejdź do zakładki „Zamówienia” na dole strony TONO.PL, wybierz opcję „Status Zamówienia” i wpisz dane: Numer Zamówienia oraz Numer Telefonu bądź E-mail użyty przy składaniu zamówienia.
  • Skontaktuj się z naszą obsługą klienta:
    • Email: kontakt@tono.pl
    • Telefon: +48 732 123 889
    • Wiadomość prywatna na naszych Social Mediach
Jak wygenerować zwrot?

W zakładce „Zamówienia” na dole strony TONO.PL wybierz opcję „Chcę Zwrócić Produkt” i postępuj według następujących kroków:

  1. Podaj numer zamówienia, dla którego chcesz wygenerować zwrot.
  2. Wpisz numer telefonu lub adres e-mail użyty przy składaniu zamówienia.
  3. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
  4. Wybierz sposób zwrotu produktów. (Przy zwrocie za pomocą paczkomatów nie musisz dołączać formularza zwrotu ani naklejać żadnej etykiety.)
  5. Wybierz formę zwrotu należności.
  6. Zatwierdź zwrot.
  7. Zapakuj i odeślij do nas towar.
Jak mogę zwrócić towar?

Zwrócić towar możesz, wybierając jeden z dwóch sposobów:

  • Zwrot za pomocą paczkomatów: Wystarczy, że wygenerujesz kod zwrotu przez panel TONO, a następnie zaniesiesz paczkę do dowolnego paczkomatu Inpost. Koszt zwrotu wynosi 9 zł, o które zostanie poniejszona kwota Twojego zwrotu. Przy wyborze tej opcji zwrotu nie musisz dołączać formularza zwrotu do paczki.
  • Zwrot wybranym kurierem/Pocztą Polską: Możesz odesłać towar, korzystając z kuriera wybranego przez siebie, wraz z dołączonym formularzem zwrotu.
Ile mam czasu na zwrot?

Na zwrot towaru masz 30 dni od otrzymania od nas zamówienia.

Zwróciłam towar. Ile muszę czekać na zwrot środków?

Na wypłacenie środków mamy terminowo 14 dni, jednak przeciętnie zwroty rozpatrywane są w 1-2 dni od odebrania przez nas przesyłki. Zwrot środków zlecany jest od razu po rozpatrzeniu zwrotu, więc na następny dzień pieniądze powinny być już na Twoim koncie.

Mam kod rabatowy. Gdzie mogę go wpisać?

W zakładce „Konto” na dole strony TONO.PL wybierz opcję „Moje Rabaty” i wpisz numer kodu rabatowego. Po aktywacji ceny produktów zostaną automatycznie obniżone zgodnie z rabatem.

Czy mogę wymienić produkt na inny?

Tak, w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia możesz wymienić towar na inny.

Jak wymienić produkt na inny?

Wygeneruj zwrot wymienianego towaru. Na formularzu zwrotu w uwagach do sklepu (lub dołączonej kartce) napisz, na jaki produkt chcesz wymienić obecny towar, podając nazwę, kolor oraz rozmiar.

Jak mierzone są ubrania u nas w sklepie?

Ubrania mierzymy na płasko, od zewnątrz, a uzyskaną wartość mnożymy x2. Tolerancja wynosi 1-2 cm.

  • Wymiary po myślniku – to wymiary po rozciągnięciu materiału.
  • Wymiary przed i po ukośniku – to wymiary najkrótszej oraz najdłuższej części ubrania.
  • Jeżeli rozmiar jest łamany, np. 44/48, oznacza to, że ubranie występuje w rozmiarze uniwersalnym i pasuje na osoby o rozmiarach: 44,46,48.
W jakim czasie realizowane są zamówienia?

Przeciętny okres realizacji zamówień wynosi 1-3 dni robocze. W okresach zwiększonego ruchu czas realizacji może być wydłużony, ale zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty trafiły do Ciebie jak najszybciej. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na temat dokładnej daty wysyłki zamówienia, skontaktuj się z naszą obsługą klienta.

pixel